سایت شماره یک:

 

خرید سیلیکات سدیم به منظور استفاده به عنوان ماده اولیه در صنایع بسیاری مورد استقبال است. یکی از شناخته شده ترین کاربردهای این ماده استفاده از آن در صنایع زیر مجموعه غذا و دارو می باشد. هر چند که انواع سیلیکات ها اعم از سیلیکات سدیم در صنعت پزشکی مورد استفاده قرار نمی گیرند، اما این مواد ماده اصلی در فرمولاسیون برخی کرم ها اعم از کرم های ضد چروک هستند.

کرم های حاوی سیلیکات سدیم موقتا پوست را سفت و چین و چروک های پوستی را کاهش می دهند. این کرم ها زمانی که به صورت لایه نازک استفاده شده و چند دقیقه اجازه دهید تا کاملا خشک گردند، می توانند نتایج فوق العاده ای داشته باشند. با این حال، این تاثیر دائمی نیست و تنها یک یا چند ساعت عملکرد مطلوبی از خود نشان می دهد. در واقع سیلیکات سدیم در این حالت همچون سیمان آب بر روی پوست عمل می کند. زمانی که عضله حرکت می کند، لایه کرم خشک شده روی پوست ترک خورده و بقایای با ظاهر ناخوشایندی باقی می گذارد.

 

خرید سیلیکات سدیم به منظور نگهداری مواد غذایی

سیلیکات سدیم یا شیشه مایع همچنین به عنوان نگهدارنده تخم مرغ نیز در صنعت غذا و دارو استفاده می شود. این کار اغلب زمانی که یخچال یا هر دستگاه خنک نگهدارنده ای در دسترس نیست راهکار مناسبی است. در این حالت تخم مرغ ها در محلول شیشه مایع یا سیلیکات سدیم غوطه ور می شوند. پس از غوطه ور شدن کامل در محلول، آنها را برداشته و تا خشک شدن سیلیکات روی تخم مرغ صبر می کنند. پس از خشک شدن، یک پوشش مقاوم در برابر هوا روی تخم‌ها باقی می‌ماند. در صورت نگهداری در یک محیط مناسب این لایه بیرونی قادر به حذف اغلب باکتری های موجود در محیط خواهد بود. منابع معتبر علمی در این مورد بیان کرده اند که تخم‌مرغ‌های فرآوری شده را می‌توان با استفاده از این روش تا پنج ماه تازه نگه داشت.

خرید سیلیکات سدیم به منظور نگهداری مواد غذایی

 

سیلیکات سدیم برای مصارف خانگی

خرید سیلیکات سدیم عسلاوه بر صنایع به منظور مصرف خانگی در جهت تولید برخی از خوراکی و نوشیدنی ها نیز انجام می شود. از خاصیت لخته ساز شیشه مایع در مصارف خانگی جهت شفاف سازی آبجو و شراب با ته نشینی ذرات کلوئیدی استفاده می کنند. این ماده در صنعت آبزی پروری نیز کاربردهایی دارد که صاحبان این صنایع را به خرید آن ترغیب می کند.

خرید سیلیکات سدیم از بهترین و معتبرترین مراکز عرضه کننده

بهترین و معتبرترین مراکز برای خرید سیلیکات سدیم و سایر انواع سیلیکات ها خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می کنند. این تضمین هم شامل کیفیت محصولات و هم شامل قیمت مناسب آنها می شود. ما در مجموعه صنایع سیلیکات ایران، به عنوان معتبرترین برند مطرح در کشور آماده ارائه خدمات با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای خریداران هستیم. جهت ثبت سفارش خرید، مشاهده محصولات و ارتباط با ما می توانید به وب سایت مجموعه به آدرس https://iransilicate.com/ مراجعه نمایید.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر