سایت شماره یک:

 

 

اگر بخواهیم در پاسخ به سوال این‌که کامنت مارکتینگ چیست؟ یک پاسخ کوتاه و جامعی داشته باشیم می توانیم بگوییم Comment Marketing یعنی ما بتوانیم با روش های هوشمندانه کامنت هایی را به سمت پیج یا سایت خود هدایت کنیم.

مفهوم کامنت یعنی نظر دهی، کامنت ها بیشتر در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، توییتر، لینکین و…  استفاده می شوند.

در اصل کامنت گذاری روشی برای برقراری ارتباط و تعامل با افراد دیگر است.

برای داشتن یک کمپین کامنت مارکتینگ قدرتمند اولین چیزی که به آن نیاز خواهید داشت یک اکانت اینستاگرام است که با خرید پیج اینستاگرام میتوانید آن را داشته باشید.

تأثیر کامنت مارکتینگ در وب و شبکه‌ های اجتماعی

 

برخی از افراد تصور می کنند کامنت ها تنها به شبکه های اجتماعی مرتبط می شوند در صورتی که این طور نیست بلکه کامنت ها در وب‌سایت های مختلف نیز استفاده می شوند. کامنت ها در برخی مواقع توسط افراد ثبت شده و یا خریداری می شوند.

در هر دو صورت شما با این کار محبوبیت پیج یا وب‌سایت خود را افزایش خواهید داد.

اینستاگرام الگوریتمهای مختلفی برای نمایش پست در اکسپلور دارد.

اگر دقت کنید، همیشه پست هایی به اکسپلور می روند که کامنت های زیادی گرفته اند.

این قضیه برای صاحبان وب سایت نیز تحقق می یابد. کامنت گذاری تاثیر بسیار بالایی بر روی سئو سایت می گذارد. در برخی مواقع یک کامنت کوتاه و مختصر می‌ تواند رتبه و نتیجه گوگل را دستکاری کند.

حالا که پی برده اید کامنت مارکتینگ چیست؟ حتما سعی کنید آن را در اولویت خود قرار داده و به آن بها بدهید.

14

کامنت ها در شبکه های اجتماعی

 

شاید یک پیج شخصی یا کاری در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام داشته باشید.

اگر قصد تبلیغات پیج برای افزایش فالوورها را دارید، گزینه های مختلفی برای این کار در اختیار دارید که یکی از مهم ترین آن ها کامنت گذاری می باشد.

کامنت مارکتینگ چیست؟ چرا اهمیت دارد؟ اگر بتوانید به طور هوشمندانه کامنت های اینستاگرام را افزایش دهید، قطعا محبوبیت بالایی پیدا کرده و به اکسپلور راه پیدا می کنید. اما چگونه؟

مهم ترین چیزی که می توانیم در بخش کامنت ها برایتان عنوان کنیم، پاسخ دادن به آن‌هاست.

سعی کنید نسبت به هیچ یک از کامنت ها بی تفاوت نباشید، افرادی که در پیج خود تک تک کامنت ها را مطالعه کرده و پاسخ می دهند قطعا موفق تر بوده اند.

افرادی که در زیر پست اینستاگرام کامنتی می گذارند، سعی کنید اگر سوالی پرسیده شده پاسخ دهید و یا از ایموجی، شکلک ها استفاده کنید، این کار باعث می شود کاربر جذب پیج شما شود.

بعد از اجرای کمپین کامنت مارکتینگ میتوانید برای تغییر رمز اینستاگرام اکانت تان اقدام کنید.

15

حالا که می دانید کامنت مارکتینگ چیست سعی کنید به طور هوشمندانه از آن در شبکه های اجتماعی یا وب سایت خود استفاده کنید. مواردی که باید به آن توجه شود این بوده که بهتر است مدت زمان پاسخ دهی به کامنت مخاطبان را کاهش دهید، با کاربران خود با نهایت صمیمیت سخن بگویید، کامنت های منفی را نیز منتشر کنید، سعی کنید اولین کامنت را خودتان بنویسید.

برای اینکه بازدهی خود را در کامنت مارکتینگ افزایش دهید میتوانید با خرید فالوور واقعی اینستاگرام تعداد دنبال کنندگان بیشتری در حساب اینستاگرام تان داشته باشید.

پاسخ دهی به کامنت کاربران باید به صورت یکپارچه و هوشمندانه انجام شده تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

برای جذب مخاطبان سعی کنید در انتهای کامنت خود از شکلک های موجود استفاده کنید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر