سایت شماره یک:

 

اگر شما بینی کوچک و نازکی دارید، باید در انتخاب عینک آفتابی خود بیشتر توجه داشته باشید. عینک آفتابی برای افرادی که بینی کوچک دارد باید یکسری ویژگی‌ها داشته باشد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. با مطالعه این مقاله جذاب و آموزشی که در مورد خرید عینک آفتابی می‌باشد، شما می‌توانید یک عینک آفتابی با فریم مناسب را برای خود انتخاب و خریداری کنید.

 

اندازه بینی چه تاثیری در انتخاب عینک آفتابی دارد؟

عوامل زیادی هست که در زمان خرید عینک آفتابی تأثیر گذار است؛ مانند رنگ پوست، رنگ چشم، رنگ مو و جاهایی که از عینک آفتابی خود می‌خواهید استفاده کنید. اما یکی دیگر از عواملی که می‌تواند در خرید عینک آفتابی شما بسیار تأثیر گذار باشد، سایز بینی و انتخاب عینک با پل بینی، متناسب با اندازه بینی شما است.

همچنین اگر شما از فریم عینک در طول روز استفاده می‌کنید، با انتخاب و خرید فریم عینک طبی مناسب می‌توانید بینی خود را جمع و جور تر و زیباتر نشان دهید. انتخاب اکسسوری درست، مانند کلاه، عینک و لوازم آرایشی، در دنیای مد و استایل می‌تواند سبب شود که نقص‌های جزئی شما پوشیده شده و شما بسیار جذاب و زیباتر دیده شوید.

فریم عینک مناسب برای بینی های سایز کوچک کدام است؟

با وجود انواع زیادی از قاب و فریم های عینک، می‌توان به راحتی برای هر شکل صورتی و هر فرم بینی، فریم مناسب را انتخاب نمود. در فروشگاه آرکوشاپ، شما می‌توانید تنوع بالایی از محصولات عینک و عینک آفتابی را مشاهده کنید و در بخش فیلتر، عینک خود را بر اساس سایز پل بینی فیلتر و انتخاب نمایید.

11

افرادی که بینی صاف و کوچکی دارند مانند کودکان، خردسال و البته بزرگسالانی که بینی کوچکی دارند، با مشکل بیش‌تری روبرو هستند. افرادی که بینی کوچک دارند به جای قرار گرفتن فریم روی بینی آنها، روی گونه‌ها قرار می‌گیرد. بهترین انتخاب برای این افراد، خرید عینک آفتابی ظریف و مینیمال است که می‌تواند به خوبی با بینی آنها سازگار باشد.

ویژگی های مهم عینک مناسب برای بینی کوچک

در ادامه برخی از ویژگی‌های مهم عینک هایی که مناسب افراد با بینی کوچک است اشاره می‌کنیم.

پل بینی و پد بینی

در زمان خرید عینک آفتابی، شما باید سایز پل بینی هایی را انتخاب کنید که کوچک و باریک هستند. در فروشگاه عینک آفتابی آرکوشاپ، شما می‌توانید سایز پل بینی عینک ها در ویژگی محصولات بینید. خرید عینک آفتابی با پل بینی نازک، باعث می‌شود که عینک بهتر روی بینی کوچک شما قرار بگیرد. همچنین عینک آفتابی‌هایی که پد بینی یا همان بالشتکی بینی دارند، نیز می‌تواند انتخاب خوبی باشد، چراکه می‌توانید آن را تنظیم کرده تا به خوبی روی صورت شما قرار بگیرد.

فریم هایی که از جنس فلزی هستند

فریم های فلزی به دلیل اینکه ظرافت بیش‌تری دارند و همچنین پد بینی آن‌ها جداگانه به فریم وصل شده است، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای افرادی که بینی کوچک و یا صاف دارند، می‌باشد.

12

توجه داشته باشید که خرید عینک آفتابی یا خرید فریم عینک طبی بیش‌ازحد ظریف و نازک، باعث می‌شود که بینی شما بزرگ تر نشان داده شود و تناسب صورت شما را بهم بریزد.

فریم گرد و دایره ای شکل

برخی از عینک های آفتابی هستند که گرد و دایره ای شکل بوده و هیچ زاویه ای در فریم آنها نیست. این فریم گرد باعث می‌شود که در بینی شما کمی بزرگ تر دیده شود.

چطور بینی خود را کوچک تر نشان دهیم؟

برای کوچک تر نشان دادن بینی خود روش‌هایی وجود دارد که در ادامه بررسی آن می‌پردازیم که شما با آن روش‌ها می‌توانید تناسب بیشتری در صورت خود ایجاد نمایید.

فاصله عدسی عینک

فاصله بین عدسی عینک آفتابی و طبی می‌تواند در نشان دادن اندازه بینی شما تأثیر گذار باشد. حالا هرچه فاصله بین عدسی های عینک آفتابی بیشتر باشد باعث خواهد شد که بینی شما کوچک تر دیده شود. همچنین هر چه عدسی عینک بزرگ تر باشند، مشخصه‌های بارز در صورت، از جمله بینی کمتر به چشم می‌آیند.

فریم ضخیم و پهن

عینک هایی که فریم ضخیم و پهن دارند، توجه افراد را به خود جلب کرده و دید آنها به گوش‌ها متمایل می‌کند. با خرید عینک آفتابی با فریم ضخیم، کمتر کسی به ابعاد بینی شما توجه خواهد کرد. فریم هایی که از جنس کائوچو هستند در این زمینه بهتر از فریم های فلزی نازک می‌باشد.

13

پایین بودن پل عینک

اگر پل بینی در عینک شما بالا باشد، لنزها در موقعیت پایین تر قرار می‌گیرند و توجه افراد را به ناحیه نزدیک بینی جلب می‌کنند. اما اگر پل بینی در عینک شما کمی پایین تر باشد، توجه از بینی شما برداشته می‌شود.

فریم مربعی و مستطیلی شکل

عینک آفتابی و عینک طب ‌هایی که فریم آنها به شکل مربعی یا مستطیلی است، باعث می‌شود که بینی شما کوچک تر به نظر بیاید. اما توجه داشته باشید که خرید یک عینک آفتابی با فریم گرد و دایره ای شکل باعث خواهد شد که بینی شما بزرگ تر دیده شود.

فریم طرح دار

عینک هایی که فریم آنها ساده نبوده و طرح دار است می‌تواند در کوچک نشان دادن بینی شما بسیار تأثیر گذار باشد. عینک آفتابی با فریم های طرح دار مانند فریم هاوانا، فریم پلنگی، فریم لاک پشتی و فریم شاین دار را می‌توانید از فروشگاه عینک ارکوشاپ تهیه نمایید.

جمع بندی

در این مقاله ما به بررسی کامل عینک هایی که مناسب بینی های کوچک است پرداختیم و ویژگی‌هایی که این عینک ها باید داشته باشند اشاره کردیم. دنیای عینک بسیار بزرگ و گسترده است و انتخاب برای شما بسیار فراوان است. تنها کافی است که یک عینک آفتابی استاندارد یا فریم عینک طبی مناسب با صورت خود را خریداری کنید. همچنین در این مقاله ما به نکاتی مهم که برای افرادی که بینی بزرگ دارند، اشاره کردیم و آموزش دادیم که چه با چه روش‌هایی می‌توانید بینی خود را کوچک تر نشان دهید. امیدواریم این مقاله برای شما مناسب بوده باشد. آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر