سرور تیم اسپیک یک نرم افزار بسیار کم حجم با کارایی بالا است که امکان مکالمات گروهی برای شما و دوستانتان را ایجاد می کند. بیشترین استفاده از تیم اسپیک در بین کاربران بازی های انلاین است. به همین جهت طرفداران این نرم افزار به دنبال خرید سرور تیم اسپیک از مجموعه ای معتبر و قانونی می باشند.

سایت شماره یک:

 

تیم اسپیک

تیم اسپیک یک برنامه کاربری از طریق اینترنت برای گوشی و کامپیوتر است. تیم اسپیک به شما اجازه می دهد در آن به راحتی چت کنید و انواع بات و کانفیگ های اختصاصی خود را به آن اضافه کنید. یکی از برنامه های مشابه تیم اسپیک، دیسکورد است که در بین گیمرها بسیار محبوب می باشد. دیسکورد همواره با مشکلات زیادی در ایران همراه بوده، از فیلترینگ گرفته تا نداشتن سرورهای داخلی همگی سبب کاربرد بیشتر تیم اسپیک در ایران شده است.

 

استفاده از سرورهای انلاین تیم اسپیم باید از طریق هدفون های مجهز به میکروفون صورت گیرد. البته تیم اسپیک برای افرادی که میکروفون ندارند امکان چت با کاربران را فراهم کرده است. TeamSpeak عمدتا توسط گیمرهایی استفاده می شود که از این برنامه برای برقراری ارتباط با سایر بازیکنان همان تیم در یک بازی ویدیویی چند نفره استفاده می کنند. با استفاده از این برنامه، گیمرها مزیت رقابتی به دست می آورند، زیرا می توانند بدون فشار دادن دکمه های ارتباطی در بازی با هم تیمی های خود ارتباط برقرار کنند.

کاربرد سرورهای تیم اسپیک

سرور تیم اسپیک یک نرم‌افزار مخصوص چت صوتی برای ایجاد ارتباطات همزمان و گفت‌و‌گوی چندنفره میان اعضای یک تیم یا گروه است. این سیستم ارتباطی بر پایه‌ی پروتکل اینترنتی VoIP (Voice over Internet Protocol) عمل می‌کند و توانایی انتقال صدا با کیفیت بالا را فراهم می‌کند. برخی از کاربردهای تیم اسپیک team speak در مکان های مختلف شامل موارد زیر می باشد.

کاربرد گیمینگ

سرور تیم اسپیک به عنوان یک ابزار ارتباطی بسیار محبوب در جهان بازی‌های آنلاین می‌باشد. گیمرها می‌توانند از طریق این سرورها به راحتی با دیگر اعضای تیم خود در بازی‌های چندنفره همکاری کنند و برنامه‌ریزی‌های خود را بهبود دهند.

کاربرد کاری

در محیط‌های کاری و شرکت‌ها، افراد مختلف اغلب به صورت دورکاری فعالیت می‌کنند. سرور تیم اسپیک با ایجاد ارتباط صوتی به راحتی به تیم‌ها اجازه می‌دهد تا در جلسات مجازی حضور یابند، اطلاعات را به اشتراک بگذارند و با هم هماهنگ شوند.

مزایای سرور team speak

  • کیفیت صدا: TeamSpeak برای انتقال صدا از طریق اینترنت از کمپرسیون مناسبی استفاده می‌کند، بنابراین کیفیت صدا بسیار بالا و بدون تاخیر (لتانسی) است.
  • پایداری: سرورهای TeamSpeak به عنوان سرورهای متمرکز عمل می ‌کنند و از پایداری بالایی برخوردارند. این به این معناست که ارتباطات بین کاربران در طول زمان پایدار باقی می‌ ماند و از ناپایداری‌ های معمول در ارتباطات نقطه به نقطه جلوگیری می‌ شود.
  • قابلیت چت متنی: علاوه بر امکان ارتباط صوتی، TeamSpeak اجازه می ‌دهد تا کاربران به صورت همزمان در چت ‌های متنی شرکت کنند.
  • حفظ حریم خصوصی: تمام ارتباطات بین کاربران به صورت رمزگذاری شده (بسته به تنظیمات سرور) انجام می‌ شود، به این ترتیب امکان تجسس و دسترسی به اطلاعات کاربران توسط افراد غیرمجاز کاهش می‌ یابد.
  • کنترل کاربران: از طریق مدیریت سرور مدیران می ‌توانند به‌ راحتی کنترلی کامل بر روی کاربران داشته باشند.
  • سهولت استفاده: TeamSpeak واسط کاربری ساده ‌ای دارد که استفاده از آن را برای کاربران از هر سطح تجربه ‌ای آسان می‌ کند.
  • پشتیبانی از پلتفرم ‌های مختلف: TeamSpeak بر روی اکثر سیستم ‌عامل ‌ها (مانند ویندوز، مک، لینوکس) و دستگاه‌ ها (موبایل‌ ها و تبلت‌ ها) قابل استفاده است. خرید تیم اسپیک

مجموعه های زیادی در ایران در زمینه خرید و فروش سرورهای تیم اسپیک فعالیت می کنند. تاپ میکس گیم با تجربه ای بالا در زیمنه کانفینگ اختصاصی و فروش تیم اسپیک اختصاصی، گیمینگ و تحویل آنی اطمینان تجربه ای متفاوت را به شما می دهد. برای اطلاع از قیمت و خرید سرور تیم اسپیک به سایت تاپ میکس مراجعه کنید.

خرید سرور تیم اسپیک

تاپ میکس گیم انواع کانفیگ های سرورهای تیم اسپیک با قابلیت پنل تحت وب را برای شما فراهم کرده است. سرور تیم اسپیک تاپ میکس به 3 صورت تحویل آنی، اختصاصی و گیمینگ قابل فروش می باشد.

سرور تیم اسپیک تحویل آنی

سرورهای تیم اسپیک تحویل آنی تاپ میکس به صورت آنی در پنل سایت مجموعه به شما تحویل داده می شود. بعد از تکمیل فرایند خرید، سرور شما به صورت خودکار آماده و در پنل سایت بارگذاری می شود. teamspeak تحویل آنی تاپ میکس گیم دارای امکانات مشاهده لاگ و تاریخچه، امکان ریستارت کردن سرور، ساخت توکن / ارائه رنک، دسترسی کامل به بن لیست، دسترسی به پنل و... می باشد.

سرور تیم اسپیک اختصاصی

با خرید سرور تیم اسپیک اختصاصی شما صاحب سروری با منابع کاملا اختصاصی با دسترسی کامل به YATQA خواهید شد. همچنین این سرورها دارای بات خوش آمد گویی به صورت چت، انجام کانفیگ اولیه، ثبت و خرید دامنه اختصاصی، خرید و ثبت دامنه مورد نظر و... می باشد.

سرور تیم اسپیک گیمینگ

از آنجایی که بیشتر کاربران تیم اسپیک مربوط به گیمرها است، مجموعه تاپ میکس گیم انواع سرورهای مخصوص گیم برای خریداران فراهم نموده است. سرورهای گیمینک تیم اسپیک دارای دسترسی کامل به YATQA و منابع کاملا اختصاصیی است. همچنین در صورت نیاز کانفینگ اولیه، ثبت و خرید دامنه اختصاصی، بات خوش آمد گویی به صورت چت و دیگر امکانات برای شما فراهم خواهد شد.

چرا خرید سرور تیم اسپیک تاپ میکس گیم؟

تمامی سرورهای تیم اسپیک تاپ میکس گیم با لایسنس قانونی به مشتریان ارئه خواهد شد. همچنین تاپ میکس گیم اطمینان سروی با سرعت و کیفیتی بالا را به شما می دهد. برخی از ویژگی های سرورهای تاپ میکس گیم شامل موارد زیر می باشد:

تحویل آنی و پشتیبانی 24 ساعته

سرورهای تحویل آنی تیم اسپیک تاپ میکس بعد از تکمیل فرایند خرید به صورت لحظه ای و خودکار به شما تحویل داده خواهد شد. همچنین سرورهای اختصاصی و گیمینگ مجموعه در 6 الی 24 ساعت کاری به خریداران و در پنل سایت بارگذاری می شود.

دامنه اختصاصی و سرعت بالا

سرورهای تیم اسپیک تاپ میکس دارای دامنه اختصاصی و آنتی دیداس می باشد. همچنین سرورها مجهیز به هارد SSDو nvme m2  جهت بالا بردن سرعت جابجایی در چنل ها بوده که سرعت بالایی را در سرور شاهد هستیم.

بک آپ گیری اختصاصی

سرورها قابلیت بکاپ گیری از طریق پنل کاربری در هر لحظه و امکان دانلود بک آپ سرور تیم اسپیک را دارا می باشد. بکاپ گیری از تیم اسپیک یکی از مهمترین و ضروری ترین نکات در زمان استفاده از تیم اسپیک می باشد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر