سایت شماره یک:

یکی از پرتکرار ترین جملاتی که از بسیاری از بازاریان در تمام طول سال میشونیم همین است: بازار خرابه!

آیا تا به حال به این موضوع عمیقا فکر کرده اید که برای اینکه برای کسب و کار خود از این جمله استفاده نکنید میبایست چه اقداماتی انجام دهید؟

آیا می دانستید افرادی که همیشه از خراب بودن بازار گله مند هستند تنها به فروش محصولاتشان از طریق مغازه فیزیکی که در بخشی از بازار و یا شهری در اختیار دارند استفاده می کنند و از سایر بسترهایی که از آنها نیز میتوان برای فروش بیشتر محصولات استفاده کرد بهره ای نمیبرند؟

در این بخش از مجله خبری شماره 1 قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم که با چه راهکارهایی می توان فروش محصولات و خدمات را افزایش داد تا دیگر شاهد خراب بودن بازار کسب و کاری در هیچ بازه زمانی از سال نباشیم.

طراحی سایت و سئو درامدتان را متحول می کنند

طراحی سایت و پشت بند آن سئو از جمله مواردی هستند که قدرت متحول ساختن درامد هر نوع کسب و کاری را دارند. شما با داشتن یک وب سایت هر چند ساده و سرمایه گذاری بر روی سئو آن و بالا آوردن آن در نتایج مختلف گوگل این امکان را خواهید داشت تا مشتریانی از سراسر کشور داشته باشید. زمانی که شما پایتان را از منطقه فیزیکی که در آن مغازه ای دارید فراتر می گذارید و به کل کشور محصولاتتان را ارائه می کنید مطمئنا دیگر شاهد خراب بودن بازارتان در هیچ شرایطی نخواهید بود زیرا مشتری کالای شما اینک متکی به مراجعه حضوری به مغازه شما نیست و این امکان را دارد تا از وب سایت شما به صورت اینترنتی خرید کرده و محصول مورد نظرش از طریق پست به دستش برسد.

اگر مایلید فرایند فروش اینترنتی خود را آغاز کنید و در مدت زمان کمی از وبسایت خود درامد کسب کنید میبایست خدمات سئو سایت خود را به یک مجموعه معتبر متخصص در این زمینه بسپارید. در این زمینه میتوان آکادمی دیجیتال مارکتینگ محمد زیار را معرفی کرد. این مجموعه با سالها تجربه در زمینه سئو سایت در کنار بهره بردن از تیمی حرفه ای و متخصص در زمینه سئو این امکان را برای سایت شما فراهم خواهد کرد تا در کمترین زمان به صدر نتایج گوگل برسید و از سایت خود درامد کسب کنید.

بازار کار

استفاده از اینستاگرام

اینستاگرام را میتوان ابزاری رایگان و در عین حال درامدزا دانست. در حال حاضر اینستاگرام یکی از شبکه اجتماعی های پر مخاطب در میان ایرانیان به شمار می رود که طبق آمارهای غیر رسمی بیش از 50 میلیون کاربر ایرانی از آن استفاده می کنند. شما می توانید به راحتی با راه اندازی یک پیج در این شبکه اجتماعی، قرار دادن عکس و ویدیو از محصولات خود به درامد بسیار بالایی از این طریق دست پیدا کنید.

یکی از مجموعه هایی که در کنار سئو توانسته است از قابلیت های اینستاگرام نیز برای فروش بیشتر محصولات خود کمک بگیرد مجموعه زیار دکور است. این مجموعه که در زمینه دکوراسیون داخلی در بخش های پوستر دیواری، پارکت و کاغذ دیواری مشغول به فعالیت است با استفاده از همه پتانسیل های فروش آنلاین توانسته است در مدت زمان کوتاهی به یکی از برندهای مطرح حوزه دکوراسیون تبدیل شود.

بازار کار

خلاقیت در بسته بندی

داشتن خلاقیت در بسته بندی محصولات را میتوان یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در بحث فروش دانست، تا زمانی که بسته بندی مناسبی نداشته باشید نباید این انتظار را داشته باشید که کسی از محصولات شما خریداری کند. در این زمینه میتوان چاپ سورن را معرفی نمود، مجموعه ای که تمام تلاش خود را در راستای ارائه بهترین خدمات در زمینه چاپ لیبل برای مشتریان انجام میدهد تا آنها بتوانند با چاپ لیبل با کیفیت بر روی محصولات خود سهم بیشتری از بازار را از آن خود کنند. در صورتی که مایلید تا از خدمات بی نظیر چاپ سورن استفاده کنید نیز میتوانید با شماره های 09125704163 – 02133934182 تماس حاصل فرمایید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر