سایت شماره یک:

 

 

سفر به تهران، بزرگ‌ترین و پرترددترین شهر ایران، همیشه با چالش‌ها و سردرگمی‌های بسیاری همراه است. مخصوصاً وقتی پای رزرو هتل به میان می‌آید. هتل‌های فراوانی که در این شهر وجود دارد هیچ نوع سلیقه و هدف و بودجه‌ای را تنها رها نمی‌کند.

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام رزرو هتل برای مسافران اهمیت دارد، بعد از هزینه، محل قرارگیری هتل است. اگر برای رفتن به مقصد مشخصی به تهران می‌روید هتلی را انتخاب نمایید که به مقصدتان نزدیک باشد. چراکه محدوده وسیع طرح ترافیک، چراغ‌های راهنمای پی‌در‌پی و هزینه‌های گزاف سفرهای درون‌شهری ممکن است بسیار طاقت‌فرسا باشند.

در این مقاله بهترین هتل‌های 4ستاره تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل بزرگ فردوسی تهران

هتل فردوسی تهران یکی از باشکوه‌ترین هتل‌‌های این شهر محسوب می‌شود. این هتل یکی از هتل‌‌های 4 ستاره است که در قلب شهر قرار گرفته است. ساختمان هتل، نزدیک یکی از سحرانگیزترین میادین تاریخی تهران، میدان امام خمینی، قرار دارد.

4

بدون اغراق می‌توان ادعا کرد که هتل فردوسی بهترین هتل در تاریخی‌ترین بخش شهر تهران است. این هتل در قلب تپنده تهران قرار گرفته. اولین باری که در میدان امام خمینی، باب همایون و یا خیابان لاله زار قدم بزنید، تهران قدیم را حس خواهید کرد. معماری متفاوت و اصیل شهر در این منطقه، شما را مسحور خود خواهد کرد.

هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ 1 یکی از دو هتل گروه هتل‌های بزرگ تهران در سال 1355 افتتاح شده و همین قدمت نشان از تجربه چندین دهه‌ای مدیران و مالکان مجموعه دارد؛ اما بازسازی کلی که در سال 1394 در هتل انجام شد این تجربه مهمان‌نوازی چندده‌ساله را با امکانات به‌روز دنیا ترکیب کرده و آسودگی اقامت در تهران را چندین برابر افزایش داده است.

در نظر داشته باشید که با رزرو این هتل از سایت سفرانه صبحانه بوفه، اینترنت و استخر رایگان خواهید داشت.

هتل اوین تهران

هتل چهار ستاره پارسیان اوین یکی از بهترین هتل‌های تهران بوده که در منطقه خوش آب و هوای اوین واقع شده است. هتل اوین که یکی از باسابقه‌ترین هتل های تهران است، قبل از انقلاب اسلامی و در سال 1348 ساخته شد و با تنها 32 اتاق کار خود را آغاز نمود.

5

هتل اوین که خارج از محدوده طرح ترافیک و آلودگی هوای تهران است، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت نامحدود دارد و در صورت رزرو هتل اوین تهران جهت اقامت یا برگزاری مراسم، دغدغه‌ای بابت عبور و مرور و جای پارک خودروی خود و مهمانانتان نخواهید داشت.

این هتل در همسایگی هتل پارسیان آزادی و در تقاطع دو شاهراه اصلی شهر تهران یعنی بزرگرا‌ه‌های چمران و یادگار امام واقع شده و به مناطق مهم و استراتژیکی نظیر محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، مرکز همایش‌های صدا و سیما، سالن اجلاس سران و نیز مناطق تفریحی و توریستی تهران مانند پارک ژوراسیک، درکه، دربند، کاخ سعدآباد و بام تهران دسترسی بسیار خوب و آسانی دارد.

هتل هویزه تهران

خیابان ویلا (استاد نجات اللهی) را می‌توان یکی از زیباترین خیابان‌های تهران با بافت قدیم که هنوز پابرجا و پرنشاط است دانست؛ مملو از مغازه‌های سنتی و ارائه سوغاتی‌های اصل تهران قدیم مانند ظروف آنتیک، فرش‌های بسیار زیبا و....

6

 

محل دقیق قرارگیری هتل چهارستاره هویزه تهران در محدوده خیابان ویلا تقاطع طالقانی بوده و اتاق‌های آن چشم‌انداز زیبای خیابان‌های مرکز شهر یا کوچه‌های اطراف را دارا هستند.

ضمناً در نظر داشته باشید این هتل در قلب طرح ترافیک اصلی تهران قرار دارد. لذا هنگام سفر با خودروی شخصی به ساعت‌های تردد خود دقت نمایید.

هتل پارسیان انقلاب تهران

برای مسافرانی که برای بازدید از جاذبه‌های توریستی و گردشگری تهران به این شهر سفر می‌کنند، نزدیکی هتل محل اقامت به اماکن مهم توریستی در کنار کیفیت بالای خدمات و سرویس‌های هتل، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. هتل پارسیان انقلاب یکی از آن هتل‌هایی است که با اقامت در آن، خیالتان از بابت رفت و آمد در تهران و کیفیت خدمات آسوده است.

هتل پارسیان انقلاب (رویال گاردن سابق) از بهترین هتل‌های 4 ستاره تهران است که در در خیابان طالقانی و در نزدیکی خیابان ولی عصر  قرار دارد.

شما می‌توانید با بیشترین تخفیف این هتل را از سایت سفرانه رزرو نمایید.

هتل پارسیان کوثر تهران

هتل پارسیان کوثر تهران، یکی دیگر از اعضای گروه هتل‌های پارسیان در سال 1341 در میدان ولیعصر، قلب تجاری و فرهنگی تهران، افتتاح شد.

موقعیت مکانی هتل پارسیان کوثر تهران یکی از خاص‌ترین و منحصربفردترین مناطق تهران از نظر سهولت دسترسی به اماکن تاریخی تهران، مراکز تجاری، موزه‌ها و از همه مهم‌تر وسایل حمل و نقل عمومی و شخصی داخل شهر مانند مترو، اتوبوس BRT و تاکسی است.

هتل رمیس تهران

هتل رمیس تهران در جوار هتل رکسان تنها هتل فرودگاهی 4 ستاره ایران محسوب می‌شود که با قرارگیری در ضلع جنوبی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی انتخاب بسیار مناسبی برای سفرهای کاری در میان هتل‌های تهران به شمار می‌رود.

در صورتی که نیاز به رزرو هتل به صورت ساعتی دارید با مراجعه به سایت سفرانه این هتل را با بیشترین تخفیف رزرو نمایید.

 جهت رزرو هر کدام از این هتل‌ها می‌توانید با شماره تماس 02179515 تماس گرفته و یا به سایت safaraneh.com مراجعه نمایید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر