بازی Bioshock 4 چگونه خواهد بود؟
طبق آگهی شغلی جدید منتشر شده در استودیوی کلاود چمبر (Cloud Chamber)، ظاهراً بازی Bioshock 4 یک اثر جهان باز خواهد بود.
شرکت توکی گیمز (۲K Games) در دسامبر ۲۰۱۹ میلادی اعلام کرد که توسعهی نسخهی جدید بازی Bioshock توسط استودیوی کلاود چمبر آغاز شده است و این عنوان برای چند سال در دست ساخت قرار خواهد داشت. اسکات سینکلر (Scott Sinclair)، کارگردان هنری نسخهی اول و نسخهی Infinite بر روی نسخهی جدید کار میکند. حال بهتازگی اطلاعاتی در فهرست شغلی جدید استودیوی توسعهدهنده منتشر شده که نشان میدهد نسخهی جدید Bioshock یک بازی جهان باز است.
طبق توضیحات منتشر شده در آگهی شغلی، استودیوی کلاود چمبر به دنبال جذب یک نویسندهی ارشد است که توانایی ارائهی یک داستان خاص را در دنیای Bioshock داشته باشد. همچنین براساس توضیحات ارائه شده، این استودیو امیدوار است تا شخصی را پیدا کنند که بتواند داستانهای تاثیرگذار و شخصیتمحور را در یک محیط جهان باز خلق کند.
دو نسخهی اول سری Bioshock در زیر آب و در شهر به نام رپچر و نسخهی Infinite در بالای آسمانها و در شهری به نام کلمبیا جریان داشت. در آگست ۲۰۲۰، یک آگهی شغلی منتشر شد که اشاره میکرد وقایع بازی Bioshock 4 در یک دنیای جدید و خارقالعاده جریان دارد.
علاوه بر این، استودیوی کلاود چمبر به دنبال جذب یک برنامهنویس هوش مصنوعی است تا بتواند طراحیها را نهایی کند و پیادهسازیها را برای سیستم جمعیت شهری و اکولوژی قبیلهای سیستمیک یک هوش مصنوعی انجام دهد. از طرف دیگر، آنها جذب یک طراح ارشد دنیای بازی را در نظر دارند.
پیشتر خانم کیلی گیلمور (Kelley Gilmore)، مدیر استودیوی کلاود چمبر، اعلام کرده بود که تیم توسعهدهندهی نسخهی جدید Bioshock شامل برخی از توسعهدهندگان باتجربهی عناوین Assassin’s Creed، Call of Duty و Battlefield است. کن لوین (Ken Levine)، کارگردان اصلی و خالق سری Bioshock، در این پروژه نقشی نخواهد داشت.
ارسال نظر