مدیران خودرو

قیمت فونیکس مدیران خودرو ریزش سنگینی را ثبت کرده است. بر اساس تغییرات قیمت محصولات مدیران خودرو ،قیمت فونیکس FX اکسلنت سال ۱۴۰۱ از ابتدای سال حوالی ۶۰۰ میلیون ریخته است.

سایت شماره یک:

مدیران خودرو محصولات متنوعی دارد. مدیران خودرو محصولاتش گران است. قیمت محصولات مدیران خودرو مدام در حال نوسان است. خدمات پس از فروش مدیران خودرو عالی است. برای اطلاع از قیمت محصولات مدیران خودرو مطلب زیر را بخوانید.

قیمت فونیکس مدیران خودرو ریزش سنگینی را ثبت کرده است. بر اساس تغییرات قیمت محصولات مدیران خودرو ،قیمت فونیکس FX اکسلنت سال ۱۴۰۱ از ابتدای سال حوالی ۶۰۰ میلیون ریخته است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز در مدت گفته شده ۳۱۰ میلیون تومان پایین آمده است. قیمت آریزو ۶ پرو در مدت گفته شده ۵۰۰ میلیون ریخته است. همچنین قیمت فونیکس تیگو ۸ پرومکس اکسلنت از خردادماه تا به امروز ۳۶۵میلیون کاهش را ثبت کرده است. 

قیمت فونیکس در بازار

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

فونیکس FX پریمیوم ۱۴۰۲ صفر ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس FX اکسلنت ۱۴۰۱
۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۸ پرومکس اکسلنت ۱۴۰۱ صفر ۲,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو ۱۴۰۲ صفر ۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۷ پرو اکسلنت ۱۴۰۲ صفر ۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۸ کلاسیک ۱۴۰۰ صفر ۱,۸۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس FX اکسلنت ۱۴۰۱ صفر ۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۸ پرو پرمیوم ۱۴۰۲ صفر ۲,۲۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۷ پرو اکسلنت ۱۴۰۱ صفر ۱,۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰
قیمت نمایندگی فونیکس مدیران خودرو
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
فونیکس FX پریمیوم ۱۴۰۲ صفر (قیمت نمایندگی) ۱,۷۳۰,۴۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۸ پرومکس اکسلنت ۱۴۰۲ صفر (قیمت نمایندگی) ۲,۳۸۹,۶۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو ۱۴۰۲ صفر (قیمت نمایندگی) ۱,۲۴۲,۴۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۷ پرو اکسلنت ۱۴۰۲ صفر (قیمت نمایندگی) ۱,۴۵۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۸ پرو پرمیوم ۱۴۰۲ صفر (قیمت نمایندگی) ۱,۷۹۸,۵۰۰,۰۰۰
قیمت فونیکس کارکرده

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

فونیکس، تیگو ۷ پرو اکسلنت FX پریمیوم ۱۴۰۱ ۲۰,۷۰۰ ۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس، تیگو ۸ پرو مکس اکسلنت ۱۴۰۲ ۹,۰۰۰ ۲,۵۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس، FX پریمیوم ۱۴۰۲ ۱۸,۰۰۰ ۱,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس، تیگو ۷ پرو اکسلنت ۱۴۰۱ ۶۰,۰۰۰ ۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۸ پرو پرمیوم ۱۴۰۲ صفر (قیمت نمایندگی) ۲,۳۸۹,۶۰۰,۰۰۰
 

ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲

بر اساس جزییات شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲، این طرح مربوط به خودروی آریزو ۵ است. قیمت ثبت نامی مدیران خودرو برای این محصول نیز حوالی یک میلیاردو۹۱ میلیون است. متقاضیان ثبت نام مدیران خودرو در آبان ماه باید ۵۰ درصد مبلغ را به صورت نقد پرداخت کنند و مابقی را در اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماهه با سود ۲۳درصد ماهانه به حساب مدیران خودرو واریز کنند. همچنین امکان خرید نقدی از مدیران خودرو نیز وجود دارد.

شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲ میبایست از امکان فراهم نمودن مدارک مورد نیاز لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات در خرید اقساطی خودرو اطمینان حاصل کند. درصورت عدم توانایی مشتری در احراز مستندات مالی و عدم تخصیص تسهیلات توسط بانک،مسئولیتی بر عهده مدیران خودرو نیست.

 در صورت انتخاب روش فروش اقساطی مدیران خودرو تاریخ تحویل خودرو ۹۰ روزکاری بعد از تایید نهایی لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات خواهد بود.

حداقل میزان پیش پرداخت و نرخ کارمزد و تغییر دوره اقساط خودرو با توجه به محدودیت شرکت ها ارائه دهنده تسهیلات متغییر خواهد بود.

مشتریان خرید اقساطی خودرو می بایستی حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز از تاریخ ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲، نسبت به تکمیل و تسلیم کلیه مستندات مورد نیاز شرکت اقدام کنند بدیهی است در پایان مدت مذکور شرکت هیچگونه تعهدی در خصوص اخذ مدارک و در نتیجه انعقاد قرارداد و تحویل خودرو به مشتری نخواهد داشت.

اعتبار سنجی مشتریان و ضامنین عدم وجود چک برگشتی و اقساط معوق مطابق با اطلاع رسانی ها پیشین انجام می گردد. تاریخ تایید پرونده‌های متقاضیان فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲ توسط شرکت مالک اولویت تخصیص و ارسال خودروها می باشد.

مشتریان می‌توانند جهت مشاهده لیست نمایندگی مدیران خودرو در سراسر کشور و همچنین مشخصات خودروها اعم از آپشن، مشخصات فنی، ظاهری درونی و بیرونی، تو دوزی و رینگ، ابعاد و... به سایت ثبت نام مدیران خودرو به آدرس https://www.mvmco.ir/ مراجعه کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام مدیران خودرو

متقاضیان ثبت نام اقساطی مدیران خودرو با مدارک کامل شناسایی به نمایندگی منتخب خود مراجعه کنند.

شرایط فروش مدیران خودرو در آبان ماه 1402 با محصولات جدید این شرکت اعلام شد. این خودرو محصول جدید مدیران خودرو و برند ام وی ام به حساب می‌آید. آریزو 5 اسپرت FL در واقع نسخه ارتقا یافته آریزو 5 توربوشارژر است که جایگزین این خودرو در سبد محصولات مدیران خودرو به حساب می‌آید. این خودرو با قیمت تقریبی یک میلیارد و 91 میلیون تومان توسط مدیران خودرو به معرض فروش گذاشته شده است.

همانند گذشته، مدیران خودرو محصول جدید خود را نیز به روش اقساطی در اختیار متقاضیان قرار داده است. متقاضیان برای بهره‌مندی از شرایط فروش آریزو 5 اسپرت FL می‌توانند با ارائه 50 درصد پیش پرداخت، خودرو را تحویل بگیرند. 50 درصد قیمت خودرو نیز به صورت اقساط از مشتری دریافت خواهد شد. موعد اقساط بین 12 الی 60 ماه متغیر است و با توجه به مدت اقساط، درصد سود آن نیز افزایش خواهد یافت.

موعد تحویل  آریزو 5 اسپرت FL به مشتریان 90 روز کاری پس از تکمیل وجه اولیه اعلام شده است. سود انصراف و تاخیر 12 درصدی نیز برای متقاضیان این طرح در نظر گرفته شده است. متقاضیان می‌توانند آریزو 5 اسپرت FL را در رنگ‌های سفید، مشکی و نوک مدادی خریداری کنند.

دیگر محصول جدید حاضر در شرایط فروش مدیران خودرو، فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس است که نسخه هیبریدی تیگو 8 پرو به حساب می‌آید. قیمت تیگو 8 پرو e+ از سوی مدیران خودرو حدود دو میلیارد و 765 میلیون تومان اعلام شده است. مشتریان می‌توانند این خودرو را نیز به صورت اقساطی خریداری کنند، با این تفاوت که برای ثبت نام آن نیاز به ارائه پیش‌پرداختی معادل 75 درصد قیمت خودرو دارند. 25 درصد مابقی بهای خودرو نیز در اقساط 12 الی 60 ماهه از مشتری دریافت خواهد شد.

دیگر محصول حاضر در شرایط فروش مدیران خودرو ویژه آبان ماه 1402، تیگو 8 پرومکس است که با قیمت تقریبی دو میلیارد و 585 میلیون تومان به مشتریان عرضه شده است. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با ارائه پیش پرداختی معادل 65 درصد قیمت خودرو خریداری کنند. مابقی بهای خودرو نیز در قالب اقساط 12 الی 60 ماهه از مشتری دریافت خواهد شد. سود انصراف هر دو محصول خانواده تیگو 8 پرو 12 درصد است. همچنین خودروها ظرف 90 روز کاری به متقاضیان تحویل داده می‌شوند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر