گناه فرشته

خطر لو رفتن داستان! پس از تماشای قسمت پنجم گناه فرشته این مطلب را بخوانید.

سایت شماره یک:

قسمت پنجم سریال گناه فرشته جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ از فیلیمو پخش شد. در این قسمت شاهد اتفاقاتی بودیم که پرونده قتل عشیری و اتهام‌هایی که به فرشته زده شده را پیچیده‌تر کرده است. در این مطلب نگاهی به قسمت پنجم سریال گناه فرشته می‌اندازیم.

سرانجام نوبت به دادگاه رسید

بالاخره و در قسمت پنجم گناه فرشته، حامد به صورت رسمی وارد کارزار دفاع از اتهام انتسابی به فرشته شد و در اولین جلسه دادگاه در مقام وکیل مدافع تلاش کرد تا نظر قاضی را به مسائلی جلب کند که بتواند با خریدن وقت به سراغ مدارک جدید برود. مهتاب از اینکه حامد وارد ماجرای قتل عشیری شده آشفته است. او می‌داند حامد مصمم‌تر و جدی‌تر از آن است که بخواهد عدالت را فدای مصلحت کند و همین موضوع باعث می‌شود مهتاب برای ادامه فعالیت در مقام وکیل خانواده عشیری شک کند. اما روحیه جنگ‌طلبی مهتاب باعث می‌شود تا آخر این داستان پیش برود و سعی کند به همسرش ثابت کند مستقل است. این استقلال و جنگیدن برای آنکه پای حرف خودشان بایستند باعث شده زندگی هر دو دچار تزلزل شود.

در جست‌وجوی مانیا در قسمت پنجم سریال گناه فرشته

حامد پس از آنکه موفق شد دادگاه را برای ادامه تحقیقات قانع کند به سراغ مشفق رفت تا بتواند با کمک مشفق ردی از مانیا پیدا کند. دختری که گویا سرنخ اصلی ماجرای عشیری و پرونده‌های اقتصادی در دستان اوست و حالا این دختر در جایی از این شهر پنهان شده و پیدا کردنش شبیه پیدا کردن سوزن در انبار کاه است. با این حال مشفق تلاش‌های خودش را ادامه داده و با تطمیع کردن آبدارچی شرکت عشیری آدرسی از خانه مانیا پیدا کرد. اما مانیا درون آن خانه نبود تا ماجرای پرونده قتل عشیری باز هم پیچیده شود.

دو گانه وکیل خوب و وکیل فاسد در قسمت پنجم سریال گناه فرشته

در تمامی شغل‌ها آدم‌های شریفی حضور دارند که باعث اعتبار آن شغل می‌شوند. همانطور که حامد تهرانی با وجدان بیداری که دارد نماینده وکلای باشرفی است که تلاش می‌کند طرف حق بایستد. اما در گناه فرشته شاهد حضور وکیلی هستیم که حاضر است به خاطر گرفتن پول پا روی حقیقت بگذارد و آدم بی‌گناه را بالای دار ببرد. رسولی نماینده افرادی است که آزمندی و طمع همواره اولویت اصلی کار و شغلشان است و البته در نهایت در همین مسیر و به خاطر طمع بیشتر سرش را به باد داد.

کاراکتر هفته: نازلی با بازی دیبا زاهدی

نازلی با بازی دیبا زاهدی یکی از آن دست دختران نسل امروز است که شادابی و فعالیتش در عرصه رسانه کمک بزرگی به پیدا شدن سرنخ‌ها برای حامد تهرانی می‌کند. او بعد از مرگ مشکوک محمود واعظ حسابی ترسیده و سعی می‌کند از خانه‌اش بیرون نیاید و آشفتگی و ترس او باعث شد دیگر نشانی از آن نازلی شاداب و با نشاط نباشد. با این حال مشفق تلاش می‌کند با حرف‌هایش نازلی را قانع کند که زندگی هنوز ادامه دارد و رسیدن به حقیقت بزرگترین انگیزه آن‌ها برای بقا است.

تلاش برای حفظ خانواده

حامد حالا با اختلاف‌هایی که در خانه با همسرش پیدا کرده زندگی مشترکشان را دچار مشکل می‌بیند و برای همین تلاش می‌کند دخترشان را نسبت به جر و بحث‌هایی که شکل می‌گیرد قانع کند. اینکه دختر حامد و مهتاب به عنوان ناظر بر رفتارهای آن‌ها چه نتیجه‌ای می‌گیرد در تربیت او نیز تاثیر می‌گذارد. برای همین حامد تلاش کرد تا با صحبت‌ کردن با دخترش او را قانع کند که مسیر حق و حقیقت را پیش گرفته است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر