تصادف | تصادف هولناک

خبری که هواداران حامیم را نگران کرد

سایت شماره یک:

حامیم که چندی پیش تصادف کرده بود حالا یک خبر جدید طرفداران او را نگران کرده است.
به گزارش تازه‌نیوز، وضعیت جسمی «حامیم» (خواننده موسیقی پاپ) که شامگاه ۸ خرداد بر اثر تصادف شدید در اتوبان نیایش تهران روانه بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شده بود، اکنون پس از عمل‌های جراحی مساعد است.
به نقل از برترین ها، ۱۰ خرداد سومین عمل جراحی «حامیم» با موفقیت انجام شد و گروه پزشکان متخصص با تلاشی سه ساعته در اتاق عمل، اخبار امیدوارکننده‌ای از روند درمانی «حامیم» را به خانواده او منتقل کرده‌اند. گزارش‌های پزشکی حاکی از بهبود اوضاع جسمی این خواننده است که بایستی همچنان تحت نظر باشد و دیگر هیچ خطری سلامتی او را تهدید نمی‌کند.

حالا پزشک معالج حامیم، اعلام کرد: ممکن است حامیم تا مدتی نتواند آواز بخواند.

آخرین وضعیت حامیم در بیمارستان بعد از تصادف را ببینید
صحبت‌های دکتر رامین محمودی جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات و فوق تخصص جراحی قاعده جمجمه در مورد وضعیت جسمانی خواننده پاپ حامیم را بشنوید.

اوضاع جسمی «حامیم» مساعد است | آقای خواننده ۳ عمل جراحی موفق داشت
صبح امروز (دهم خرداد) سومین عمل جراحی «حامیم» با موفقیت انجام شد و گروه پزشکان متخصص با تلاشی ۳ ساعته در اتاق عمل، اخبار امیدوارکننده‌ای از روند درمانی «حامیم» را به خانواده او منتقل کرده‌اند. 
گزارش‌های پزشکی حاکی از بهبود اوضاع جسمی این خواننده است که بایستی همچنان تحت نظر باشد و دیگر هیچ خطری سلامتی او را تهدید نمی‌کند.
خواننده مطرح موسیقی پاپ در اتوبان نیایش تصادف کرده است.

حامیم (خواننده موسیقی پاپ) شامگاه گذشته ـ ‌۸ خرداد ـ بر اثر تصادف شدید در اتوبان نیایش تهران روانه بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شد.
 

کنسرت‌گزار این خواننده با اعلام این خبر نوشته:

«به استحضار مخاطبان «حامیم» می‌رسانیم که متاسفانه این خواننده شب گذشته دچار تصادف در یکی از اتوبان‌های تهران شده و با نظر گروه پزشکان متخصص،‌ در بخش مراقبت‌های ویژه آی سی یو تحت نظر است. با توجه به اولویت سلامتی حامیم عزیز،‌ به اطلاع می‌رسانیم که کلیه کنسرت و برنامه‌های این خواننده تا اطلاع ثانوی لغو و همه تلاش ما بر این است که او با آرامش کامل مراحل درمانی خود را سپری کند. احوالات عمومی حامیم تحت کنترل است و هیچ خطری سلامتی او را تهدید نمی‌کند.»

تگ های مرتبط

ارسال نظر