سعید راد

عکس تلخ سعید راد قبل فوت؛ پسرش منتشر کرد

سایت شماره یک:

خداحافظی تلخ پسر سعید راد که صبح دیروز اول مرداد ماه بر اثر بیماری درگذشت با آخرین عکس از پدرش را مشاهده میکنید.

خداحافظی تلخ پسر سعید راد با پدر بازیگرش

احمد سعید حق‌پرست راد مشهور به سعید راد صبح اول مرداد ماه بر اثر بیماری درگذشت و هنردوستان و جامعه هنری را عزادار کرد. هنرمندان و چهره های مشهور با انتشار پست و استوری به فوت سعید راد واکنش نشان دادند. سام راد پسر مرحوم سعید راد نیز لحظاتی پس از درگذشت پدرش در صفحه اینستاگرام خود عکسی از دستان خودش و پدر روی تخت بیمارستان منتشر کرد و با پدرش اینگونه خداحافظی نمود. در ادامه استوری سام راد و خداحافظی تلخ او با پدرش سعید راد را مشاهده خواهید کرد.

سام راد دقایقی پس از فوت پدرش عکسی از دستان پدرش را استوری کرد و با انتشار این عکس تلخ نوشت:

خداحافظ باباجون

سعید راد

خانواده و فرزندان سعید راد

سعید راد، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون 4 آبان 1326 در تهران متولد شد، سعید راد تا کنون دوبار ازدواج کرده و هر دو به طلاق منجر شده است. او از ازدواج اول خود یک دختر به نام نگاه و یک پسر به نام سام دارد. سام پسر سعید راد در زمینه وکالت فعالیت کرده و ساکن کانادا می باشد، او متاهل است و پسری به نام سامیار دارد.

دختر سعید راد دندانپزشک بوده و دو پسر به نامهای آریا و اَدَم همتی دارد که فوتبالیست هستند و اَدَم عضو تیم جوانان پرسپولیس می باشد و در زمان برانکوو، در رده بزرگسالان هم توانست چند بازی به میدان برود.

فیلم های سعید راد

سعید راد از سال 1347 به فعالیت در سینما پرداخت و قبل از انقلاب در آثار مختلفی ایفای نقش نمود، این هنرمند پس از فیلم عقابها به خارج از ایران مهاجرت کرده و در سال 1378 به ایران بازگشت و در فیلم هایی چون دوئل، در چشم باد، سرزمین کهن، پایان خدمت، چ، گیلدخت، ترور خاموش،گیرنده و...به هنرمندی پرداخت.

تاریخ مراسم تشییع سعید راد

مراسم بدرقه پیکر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینمای ایران چهارشنبه 3 مراد ماه ساعت 9:30 صبح از ساختمان شماره 2 خانه سینما (خیابان وصال جنوبی، نبش کوچه شفیعی) به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) انجام می‌شود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر