در بامداد مراسم تحلیف نهمین رئیس‌جمهور ایران اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس ترور و شهید شد. هر چندهنوز موضع رسمی درباره عامل این ترور اعلام نشده است و مظنون اصلی برهمگان آشکار است! با این حال باید منتظر ماند و دید واکنش حماس و حامیان آن چگونه خواهد بود.

سایت شماره یک:

سه‌شنبه آیین تحلیف ریاست جمهوری جدید ایران در مجلس شورای اسلامی با حضور سران کشورهای مختلف برگزار شد. این مراسم با سخنرانی حماسی پزشکیان ادامه پیدا کرد و در نهایت با تشویق و ابراز خشنودی گروه‌های مقاومت منطقه به پایان رسید.

قابی که از اتحاد هم‌پیمانان گروه مقاومت از حماس و جهاد اسلامی در فلسطین تا انصارالله یمن و حزب الله لبنان، علیه دشمن مشترک رژیم کودک کش اسرائیل حکایت داشت.

در این مراسم اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس پیام ویژه‌ای به دشمنان کینه‌توز و حامیانش داد و بیان کرد: کسانی که فکر می‌کنند با تغییر ریاست‌جمهوری در ایران، راهبرد نابودی اسرائیل تغییر خواهد کرد، در اشتباه هستند. ایران همواره از گروه‌های مبارز بر علیه اسرائیل و با هر مذهب و تفکری پشتیبانی خواهد کرد. سیاستی که در طول چهل سال گذشته بی‌وقفه ادامه داشته است و با شهادت شهید سلیمانی نیز به مسیر خود ادامه داده است.

اسماعیل هنیه

ترور در شب پس از نمایش وحدت در روز

زمان زیادی از نمایش وحدت سیاسی نگدشته بود که خبر ترور اسماعیل هنیه آن هم در قلب تهران شیرینی و حلاوت مراسم تحلیف را در کام دوستداران ملت فلسطین و تمام آزادی خواهان جهان تلخ کرد و واکنش‌های متعددی را برانگیخت.

با توجه به برهم خوردن توازن منطقه‌ای در راستای عملیات طوفان‌الاقصی به سرزمین‌های اشغالی، رژیم صهیونیستی به منظور جبران حیثت از دست رفته خود اقدامات خصمانه و ناجوانمردانه خود که شامل ترور فرماندهان و رهبران گروه‌های مقاومت بود را آغاز کرد. 

هر چند در رابطه با ترور هنیه همچنان اعلام رسمی از سوی این رژیم کودک‌کش اعلام نشده است اما عاملیت این رژیم توجه به‌ اقدامات مسبوق به سابقه ان دور از ذهن نیست.

با این حال باید منتظر ماند و دید بالاخره چه کسی مسئولیت این ترور را می‌پذیرد و از طرفی قرار است با چه واکنشی از سوی حماس و حامیان آن مواجه شود؟

تگ های مرتبط

ارسال نظر