علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان با تبریک به مدال آوران ایران در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس امکانات آنها با رقبا را نابرابر دانست.

سایت شماره یک:

علی دایی پیرامون موفقیت ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: باز هم جامعه ورزش شور و نشاط و شادی را به میان مردم آورد. مردم ما با قهرمانی ورزشکاران‌مان دل‌شاد شدند.

وی ادامه داد: من هم به عنوان یک ایرانی از موفقیت ورزشکاران‌مان که در شرایط نابرابر از لحاظ امکانات با رقبای قدرتمند کشورهای پیشرفته این پیروزی‌ها را رقم زدند، خوشحالم و قهرمانی‌های کشتی و تکواندو را به ورزشکاران و مردم شریف ایران تبریک می‌گویم.

علی دایی

اسطوره فوتبال کشورمان همچنین درباره درگذشت نادر کهنمی، مربی قدیمی فوتبال اردبیل که روز جمعه رخ داد، گفت: زنده‌یاد نادر کهنمی بزرگ فوتبال و ورزش اردبیل و یک بزرگ‌تر دل‌سوز برای من بود. چه آن زمان که شروع فوتبالم از اردبیل بود چه تا روز آخری که در فوتبال بودم، همیشه از راهنمایی‌های ایشان بهرمند می‌شدم و تا همین اواخر ارتباط صمیمانه‌ای داشتیم.

 دایی خاطرنشان کرد: شنیدن خبر تلخ درگذشت نادرخان متأثرم کرد. درگذشت ایشان را به خانواده‌‌شان و جامعه ورزش اردبیل از صمیم قلب تسلیت می‌گویم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر