شرکت ایران خودرو شرایط مجاز برای ثبت نام در طرح های فروش هفته جاری این شرکت را در سه طرح عادی، مادران و خودرو فرسوده اطلاع‌رسانی کرد.

سایت شماره یک:

به‌منظور تسهیل مصرف‌کنندگان واقعی خودرو، شرکت‌های ایران خودرو در نظر دارد، بخشی از ظرفیت تولیدات خود تا پایان سال ۱۴۰۳ را به‌صورت پیش‌فروش و فوق‌العاده صرفا برای اولویت‌بندی و در چهارچوب سیاست‌های وزارت صمت و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اختصاص دهد.

این فراخوان مشمول متقاضیان عادی، مشمولین طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و مشمولین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده خواهد بود.

مزایای این طرح طی دو مرحله انجام خواهد بود

مرحله اول: واریز تعیین حساب و سپرده‌گذاری مبالغ تعیین‌شده (متناسب با دسته‌بندی متقاضیان عادی) و ثبت درخواست شرکت در اولویت‌بندی توسط متقاضیان.

مرحله دوم: پس از تعیین اولویت‌ها و مشخص شدن متقاضیان و متراژ اولویت‌بندی‌ها، این مرحله با فراخوان شرکت ایران خودرو جهت انعقاد قرارداد و واریز وجه آغاز می‌گردد.

 

مبالغ سپرده‌گذاری متقاضیان ۲۳۰ میلیون تومان تعیین‌شده است و پس از اعلام نتایج اولویت‌بندی، وجوه سپرده به‌حساب متقاضیان عودت داده خواهد شد. در صورت انصراف و یا عدم پذیرش، مبلغ سپرده به‌حساب مشتری مسترد خواهد شد.

نحوه انجام این اعلامیه منوط به حضور فیزیکی متقاضی و درخواست حضوری در شرکت و یا نماینده آن می‌باشد و از روز اعلام نتایج تا پایان مدت دوره مقرر جهت ثبت‌نام فرصت داده خواهد شد.

در صورت ثبت‌نام موفق و اتمام مرحله دوم ثبت‌نام توسط متقاضیان، ایران خودرو تمامی تلاش خود را جهت انجام به‌موقع تحویل خودرو و آمادگی ارائه خدمات به مشتریان محترم خواهد داشت.

شرایط عمومی متقاضیان عادی بر اساس ضوابط حاکم به شرح زیر است

حداقل سن ثبت‌نام خودرو ۱۸ سال می‌باشد.

دارا بودن گواهینامه معتبر رانندگی.

نداشتن پلاک فعال خودرو سواری.

حداقل ۴۸ ماه از خرید آخرین خودروی ثبت‌نامی یا صدور سند خودرو از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا گذشته باشد.

ارائه شماره‌حساب و شماره‌تلفن به نام خود متقاضی.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط عمومی فوق، ثبت‌نام متقاضی در هر مرحله‌ای باطل می‌گردد.

مشمولین طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

جامعه هدف این طرح شامل مادران دارای ۲ فرزند و بیشتر می‌باشند که متولدین آن‌ها از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ به بعد است و تنها یک‌بار در این طرح امکان ثبت‌نام و استفاده از تسهیلات مربوطه را دارند.

مشمولین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

خودروهای مشمول این طرح خودروهای با عمر بیش از ۲۵ سال می‌باشد که متقاضی ثبت‌نام باید مالک خودرو فرسوده با سند معتبر و به‌نام خود متقاضی باشد. در این طرح تنها یک‌بار امکان استفاده از تسهیلات مربوطه می‌باشد.

آدرس سایت ثبت‌نام و اطلاع‌رسانی www.nnhk.ir بوده و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت فوق و ثبت اطلاعات در سامانه، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

مراحل و زمان‌بندی انجام ثبت درخواست (متقاضیان عادی):

واریز تعیین حساب و سپرده‌گذاری مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۱ تا پایان ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۸ به‌حساب شرکت عامل.

ثبت‌نام اینترنتی از طریق سایت ikcosales.ir و انجام مراحل نهایی ثبت‌نام.

اعلام نتایج اولویت‌بندی در روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۱ و اطلاع‌رسانی از طریق سامانه‌های پیامکی و سایت شرکت ایران خودرو.

تذکرات مهم

۱- شرکت ایران خودرو اولویت مربوط به سپرده‌گذاری مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان در حساب مشترک نزد بانک عامل را برای متقاضیان در نظر گرفته است. این مبلغ پس از اعلام نتایج اولویت‌بندی به‌صورت کامل به متقاضی مسترد می‌گردد.

۲- متقاضیان موظف به انجام مراحل نهایی ثبت‌نام در مرحله دوم و ورود متقاضی به مرحله دوم از فراخوان است، در غیر این صورت متقاضی از روند ثبت‌نام خارج خواهد شد.

۳- ایران خودرو هیچ‌گونه تعهدی نسبت به زمان و نحوه تحویل خودرو به ثبت‌نام کنندگان نداشته و این شرایط به‌طور کامل در اختیار این شرکت خواهد بود.

۴- به محض اعلام شرایط و اطلاع‌رسانی، متقاضی می‌تواند حداکثر به مدت ۲ روز پس از ثبت‌نام، نسبت به انتخاب نماینده و مراجعه حضوری اقدام نماید.

۵- هرگونه تغییرات در شرایط اطلاعیه از طریق سایت شرکت ایران خودرو اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شرایط ثبت‌نام طرح جایگزینی

۱- تمامی متقاضیان می‌بایست مالک خودروی فرسوده با سند معتبر به‌نام خود باشند و تنها یک‌بار امکان استفاده از این طرح می‌باشد.

۲- متقاضیان می‌بایست دارای گواهینامه معتبر رانندگی باشند.

۳- داشتن پلاک فعال برای شرکت در طرح ممنوع می‌باشد.

۴- ثبت‌نام از طریق سایت ikcosales.ir و انجام مراحل نهایی ثبت‌نام انجام خواهد شد.

۵- اطلاع‌رسانی و اعلام نتایج اولویت‌بندی از طریق سامانه پیامکی و سایت شرکت ایران خودرو انجام خواهد شد.

تذکرات مهم

۱- شرکت در اولویت‌بندی منوط به مسدود نمودن مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان در حساب وکالتی مشتری نزد بانک‌های عامل و به نفع شرکت ایران خودرو تا اعلام نتایج اولویت‌بندی است.

۲- متقاضیانی که در اولویت‌بندی نشده باشند، مبلغ مسدودی به حساب آن‌ها عودت داده خواهد شد و پس از اعلام نتایج اولویت‌بندی، شرکت ایران خودرو متعهد می‌باشد نسبت به زمان و تحویل خودرو به ایشان اقدامی نداشته و هیچ‌گونه تعهدی به ایشان ندارد.

۳- در زمان ثبت درخواست خرید، هیچ متقاضی نمی‌تواند متعاقب ثبت‌نام و پرداخت مبالغ مشخص‌شده، مبلغ مسدودی را به ثبت نام نهایی تبدیل نماید. از این رو تنها پس از اعلام نتایج نهایی، مبلغ مسدودی به حساب افراد عودت داده شده و شرکت هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

۴- متقاضیان باید با کارت بانکی متصل به حساب وکالتی نسبت به انجام ثبت‌نام اقدام نمایند.

۵- به‌هیچ‌وجه امکان تغییر حساب بانکی متقاضی در مرحله ثبت‌نام وجود نخواهد داشت.

۶- نتایج نهایی تنها از طریق سامانه‌های پیامکی شرکت ایران خودرو به شماره همراه ثبت شده در پروفایل متقاضی اعلام خواهد شد. در صورت حذف یا رد نهایی، شرکت ایران خودرو هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

۷- متقاضیان موظف‌اند تمامی اطلاعات تکمیلی از جمله اطلاعات تماس و محل سکونت را به‌طور کامل اعلام نمایند. عدم ثبت صحیح اطلاعات می‌تواند موجب حذف از لیست و نوبت تخصیصی شود.

۸- تمامی متقاضیان پس از اعلام نتایج و اولویت‌بندی، می‌بایست در زمان اعلام‌شده توسط شرکت ایران خودرو و بر اساس شرایط نهایی، نسبت به تکمیل ثبت‌نام اقدام نمایند. این شرکت انتظار دارد تمامی متقاضیان از زمان اعلام نهایی نتایج، نسبت به ورود و نهایی‌سازی ثبت‌نام و پرداخت وجه کامل اقدام نمایند.

۹- متقاضیان طرح عادی که قبل از اولویت‌بندی نسبت به افتتاح موجودی حساب وکالتی و یا پرداخت کامل وجه اقدام نمایند، در زمان اولویت‌بندی از امتیاز ویژه برخوردار خواهند بود.

۱۰- متقاضیان شرکت در طرح‌های حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مستلزم ارائه تمامی اسناد و مدارک از سازمان‌های ذی‌ربط می‌باشند و از این رو تمامی ثبت‌نام‌ها و بررسی مدارک تا طرح‌های حذف شده و امکان ثبت درخواست در هیچ‌یک از طرح‌ها را نخواهد داشت.

قیمت خودروهای عرضه شده در این طرح فروش

کد خودرو شرح خودرو کد کلاس بهای کارخانه (ریال) قیمت نهایی مصرف‌کننده (ریال)

۵۸۴۰۲ سورن پلاس بنزینی با موتور XU7P ۵۸۴ ۳,۸۹۲,۵۵۵,۸۳۷ ۴,۶۹۴,۱۱۸,۰۰۰

۵۵۵۱۲ سورن پلاس EF7 دوگانه‌سوز ۵۵۵ ۴,۱۴۲,۴۴۶,۱۲۱ ۴,۹۸۳,۹۹۱,۰۰۰

۵۵۵۳۱ سورن پلاس دوگانه سوز EF7 با فرمان برقی ۵۵۵ ۴,۱۹۲,۲۷۴,۹۹۳ ۵,۰۴۱,۷۹۲,۰۰۰

۵۷۵۳۱ سورن پلاس بنزینی با مالتی‌مدیا و رینگ فولادی ۵۷۵ ۳,۹۹۶,۰۱۷,۴۷۳ ۴,۸۱۴,۱۳۳,۰۰۰

۵۷۵۳۰ سورن پلاس بنزینی با مالتی‌مدیا و رینگ آلومینیومی ۵۷۵ ۴,۰۴۹,۲۱۸,۴۵۲ ۴,۸۷۵,۸۴۷,۰۰۰

۲۶۹۰۳ پژو 207 دستی TU3 ۲۶۹ ۳,۷۹۷,۶۷۵,۹۹۹ ۴,۵۸۴,۰۵۷,۰۰۰

۶۰۰۲۳ پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای ارتقا یافته ۶۰۰ ۴,۲۳۱,۳۱۴,۷۹۷ ۵,۰۸۷,۰۷۸,۰۰۰

۶۰۰۲۲ پژو 207 دستی ۲۰۷ ۳,۹۱۰,۸۰۴,۷۳۸ ۴,۷۱۵,۲۸۷,۰۰۰

۶۰۶۱۲ پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه‌ای ارتقا یافته ۶۰۶ ۵,۱۲۵,۳۱۳,۷۵۵ ۶,۱۲۴,۱۱۷,۰۰۰

۶۱۰۱۹ رانا پلاس ارتقا یافته ۶۱۰ ۳,۸۲۷,۴۵۰,۹۱۳ ۴,۶۱۸,۵۹۶,۰۰۰

۷۰۹۰۴ دنا پلاس دستی با موتور EF7P و گیربکس MT6 ۷۰۹ ۴,۶۸۶,۲۵۱,۲۰۱ ۵,۶۱۴,۸۰۵,۰۰۰

۷۰۷۱۲ دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک آپشنال ۷۰۷ ۵,۸۹۲,۹۶۸,۲۲۵ ۷,۰۱۴,۵۹۶,۰۰۰

۳۲۲۰۹ تارا دستی VIP با گیربکس MT6 ۳۲۲ ۴,۹۳۱,۱۹۹,۴۷۰ ۵,۸۹۸,۹۴۵,۰۰۰

۳۲۳۱۱ تارا اتوماتیک V4 LX ۳۲۳ ۵,۸۰۰,۸۴۵,۹۳۲ ۶,۹۰۷,۷۳۴,۰۰۰

۳۴۲۰۱ ری‌را ۳۴۲ ۹,۷۵۸,۰۳۷,۶۲۱ ۱۱,۳۰۱,۱۶۶,۰۰۰

۵۱۸۰۲ هایما S7 ۵۱۸ ۹,۶۷۲,۸۸۰,۴۰۹ ۱۱,۹۰۶,۷۹۴,۰۰۰

۵۲۲۰۲ هایما S5 ۵۲۲ ۹,۵۰۰,۲۶۹,۳۱۲ ۱۱,۷۰۶,۵۶۶,۰۰۰

۵۲۶۰۱ هایما S8 ۵۲۶ ۱۱,۵۴۱,۸۱۰,۷۰۸ ۱۳,۷۱۲,۷۴۹,۰۰۰

۵۳۰۰۱ هایما 7X ۵۳۰ ۱۲,۷۴۴,۵۲۲,۹۹۹ ۱۵,۴۶۹,۹۰۰,۰۰۰

۱۶۹۰۵ وانت آریسان دوگانه‌سوز ۱۶۹ ۳,۵۷۶,۴۵۰,۰۱۲ ۴,۱۸۳,۴۰۹,۰۰۰

FAW Besttune NAT

لونا GRE برقی

تگ های مرتبط

ارسال نظر