قیمت گوشت قرمز

هر کیلو مرغ کشتار در بازار ثبات قیمت را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۸۰,۹۱۶ تومان خرید و فروش شد.

سایت شماره یک:

بازار گوشت و دام تهران، شاهد افزایش قیمت گوشت قرمز کشتار در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

قیمت مرغ کشتار امروز

اقتصادنیوز نوشت: براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار ثبات قیمت را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۸۰,۹۱۶ تومان خرید و فروش شد.

قیمت جدید گوشت قرمز، مرغ و دام‌زنده اعلام شد/ جدول قیمت‌هاقیمت جدید گوشت قرمز، مرغ و دام‌زنده اعلام شد/ جدول قیمت‌هاقیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد ثبات قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۷,۸۲۱ تومان معامله شد.

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم در بازار امروز ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، ۳۰۵,۰۰۰ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۹۶ هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۳۱۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۷۰ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری نداشت.

خبرآنلاین

بر اساس آمار منتشر شده میزان مصرف سالانه گوشت قرمز به‌رغم روند کاهش این محصول بی‌رونق‌تر از قبل شده است.

مسعود رسولی، دبیر انجمن صنعت گوشت و مواد پروتئینی، درباره نوسانات قیمت گوشت بیان کرد: قیمت گوشت در یک ماه اخیر مقداری کاهشی بوده است و قیمت مصوب دولتی گوشت از اسفند ۱۴۰۱ تغییری نکرده است. گوشت آزاد کاهش قیمت داشتیم و مخصوصا گوشت گوساله کاهشی بوده است. لاشه گوساله به ۴۵۰ هزار تومان رسیده بود که الان ۳۵۰ هزار تومان رسیده است. گوشت گوسفندی لاشه هم ۶۰۰ تومان شده است. البته توجه کنید که این قیمت‌ها متعلق به گوشت عمده است.

قیمت و میزان مصرف گوشت در دو سال اخیر باعث کاهش مصرف و تعجب مصرف‌کنندگان شده است. اگرچه واردات اخیر گوشت مقداری بازار را ثابت نگه داشته اما کماکان گوشت قیمت قابل توجهی دارد. میزان مصرف گوشت در ایران نیز در سال گذشته کاهشی بود اما با افزایش واردات، میزان مصرف به حالت قبل بازگشته است.

رسولی در ادامه اظهار کرد: قیمت گوشت در یک ماه اخیر مقداری کاهشی بوده است و قیمت مصوب دولتی گوشت از اسفند 1401 تغییری نکرده است. گوشت آزاد کاهش قیمت داشتیم و مخصوصا گوشت گوساله کاهشی بوده است. لاشه گوساله به 450 هزار تومان رسیده بود که الان 350 هزار تومان رسیده است. گوشت گوسفندی لاشه هم 600 تومان شده است. البته توجه کنید که این قیمت‌ها متعلق به گوشت عمده است. گوشت بدون استخوان در قصابی قطعاً با این قیمت‌ها تفاوت دارد. راسته و قلوه گاه و گوسفندی هم متفاوت است. جزئیات قیمت گوشت باید مشخص شود. ما وقتی می‌گوییم قیمت کاهش یا افزایش یافته، منظور قیمت گوشت لاشه عمده است.

 وی درباره افزایش قیمت گوشت در یک ماه پیش رو بیان کرد: به نظرمن قیمت گوساله در ماه پیش رو کاهشی باشد چون واردات زیاد شده است. گوشت گوسفند هم افزایش خیلی جدی نخواهد داشت. در نیمه دوم سال مصرف گوسفندی بیشتر می‌شود و بره‌ها هم تا مهرماه هستند اما با این وجود ثابت نسبی وجود دارد. البته افزایش قیمت بستگی به کشش بازار دارد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر