محسن ابراهیم زاده از سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۴ ساله بود شروع به قرائت قرآن کریم کرد و خودش می گوید قرآن صف اول صبح همیشه با من بود. رفته رفته صدایش را وارد حوزه موسیقی کرده و در نهایت در سال ۱۳۸۳ وقتی ۱۷ ساله بود شروع به یادگیری و آغاز فعالیت در موسیقی کرد.

سایت شماره یک:

محسن ابراهیم زاده متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۶ در تربت حیدریه، خواننده است.

تا مقطع دیپلم تحصیل کرد و از قرائت قرآن شروع و به خوانندگی رسید و با تیتراژ ویدیویی برنامه مهتاب به شهرت رسید و بعد از مرتضی پاشایی به شدت محبوب شد.

محسن ابراهیم زاده

خانواده و اصالت

محسن ابراهیم زاده در در شهر تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد به دنیا آمده است و چهار خواهر دارد که نام سه تای آنها محدثه، مطهره و مهسان است.

پدرش «علی ابراهیم زاده» بازنشسته نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مادرش خانه دار است.

محسن ابراهیم زاده

صدای ارثی

پدرم صدای خوبی دارد و پدر پدرم و پدر مادرم که به رحمت خدا رفته اند هم صدای بسیاری خوبی داشتند و این صدای من به نوعی ارثی است.

محسن ابراهیم زاده

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده

از تربت حیدریه تا کرج

خانواده اش بعد از چند سال زندگی در تربت حیدریه به کرج نقل مکان کردند و حالا چند سالیست در شهر قدس در غرب تهران ساکن هستند.

زندگی در شهر های مختلف

به خاطر شغل پدرش (ارتشی) مقاطع مختلف در شهرهای سنندج، قم، قزوین، خرم آباد، شیراز و بروجرد زندگی کردند.

از قرآن تا موسیقی

محسن ابراهیم زاده از سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۴ ساله بود شروع به قرائت قرآن کریم کرد و خودش می گوید قرآن صف اول صبح همیشه با من بود.

رفته رفته صدایش را وارد حوزه موسیقی کرده و در نهایت در سال ۱۳۸۳ وقتی ۱۷ ساله بود شروع به یادگیری و آغاز فعالیت در موسیقی کرد.

ورود حرفه ای محسن ابراهیم زاده

در سال ۱۳۸۸ خیلی جدی دوره های تئوری موسیقی و صداسازی را نزد استاد «نیکنام» گذراند و همین سال اولین ملودی خود بنام «هنوز وقتی میخندی» را ساخت و منتشر داد.

همین اولین قطعه او خیلی خوب دیده و شنیده شد.

محسن ابراهیم زاده

عکس محسن ابراهیم زاده و پدرش

از دیده شدن تا شهرت

سال ۹۴ وقتی ۲۸ ساله بود با آهنگ «هنوزم بود» در دل ها جا باز کرد اما شهرت اش در سال ۱۳۹۶ با تیتراژ ویدیویی برنامه «مهتاب» با آهنگی بنام «سال نو» شروع شد.

نحوه ورود وی به این برنامه به آشنایی مهدی کُرد مدیر برنامه هایش با قنبری تهیه کننده این برنامه بر میگردد که نقش زیادی در مسیر هنری اش داشت.

محسن ابراهیم زاده

عکس محسن ابراهیم زاده و مادرش

همکاری با مهدی کرد

مهدی کرد از مدیر برنامه و تهیه کنندگان با سابقه موسیقی است که سالها در کنار مرحوم مرتضی پاشایی حضور داشت و نقش اساسی در موفقیت او ایفا کرد.

آشنایی محسن با مهدی کرد از طریق فضای مجازی و دورادور شکل گرفت و در حال حاضر علاوه بر مدیر برنامه ، تهیه کننده کارهای محسن را نیز برعهده دارد.

محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده و مهدی کرد

جا پای پاشایی

فرم خواندن و محبوبیت روزافزون ابراهیم زاده همه را یاد مرتضی پاشایی می اندازد، مهدی کرد نیز در شکل گیری شاخصه های استاندارد او نقش ویژه ای داشت.

رکورد محسن ابراهیم زاده

این خواننده نوظهور اولین بار در سال ۱۳۹۴ تنها مجوز یک اجرا در کرج را از وزارت ارشاد دریافت کرد.

او اما دومین بار توانست برای برج میلادی در سال ۱۳۹۶ مجوز کنسرت بگیرد که بلیط های این کنسرت در یک رکورد کمتر از ۶ ساعت فروش رفت.

محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده و خواهرش مطهره

کنسرت خارج از کشور

محسن ابراهیم زاده اردیبهشت ۱۳۹۸ اولین تور کنسرت خارج از کشور خود را با همت موسسه ققنوس با کشور کانادا و شهر های مونترال، تورنتو و ونکوور شروع کرد.

در روز آخر این کنسرت «مایکل پارسا» سیاستمدار سرشناس ایرانی الاصل، به عنوان نماینده دولت کانادا روی صحنه حاضر شد و از این خواننده و اعضای گروهش قدردانی کرد.

ازدواج

محسن ابراهیم زاده هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

هر از چند وقتی انتشار یکسری از عکس های او با طرفدارانش در کنسرت ها یا مکان های عمومی با تیتر جعلی ازدواجش منتشر می شود که صحت ندارد.

پرسپولیسی

به شدت طرفدار ورزش از والیبال و فوتبال بوده و تیم مورد علاقه اش پرسپولیس می باشد و رابطه گرمی هم با شجاع خلیل زاده دارد.

کنسرت در استادیوم آزاد

علاقه اش به پرسپولیس باعث شد ۱۹ آبان ۱۳۹۷ در بازی بازگشت فینال جام باشگاه های آسیا بین پرسپولیس و کاشیما ژاپن در آزادی، کنسرت ۸۰ هزار نفری زنده برگزار کند.

او در جواب منتقدان خود که معتقدند با وجود خواننده های باسابقه محسن ابراهیم زاده با پارتی توانسته اس در استادیوم بخواند می گوید:

بله من پارتی کلفتی دارم که نام او خداست که من هیچگاه از یاد او غافل نشده ام.

محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده و خواهرش مهسان

محبوب ترین آهنگ ها

از آهنگ های معروفی ابراهیم زاده که بسیار پرطرفدار هستند می توان به قطعه شب گردی، عاشق شدی، غلاف،گل پونه، دونه دونه و میشی فداش اشاره کرد.

محسن ابراهیم زاده

اجرا با دست شکسته

ابراهیم زاده در آخرین کنسرت خود در سال ۱۴۰۰ با دسته شکسته به روی صحنه رفت که در ویژه برنامه نوروزی فرمول یک اعلام کرد علت تصادف باعث شکستگی دستش شده بود.

مشکل حنجره

محسن ابراهیم زاده در ۲۳ تیر ۱۴۰۱ در کنسرتی در مراغه اعلام کرد به دلیل مشکلات جدی و حاد حنجره اش نیاز به استراحت و درمان دارد.

در نهایت بعد از شش ماه استراحت او بار دیگر در شهریور ۱۴۰۲ کنسرت های خود را پی گرفت.

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده

منبع: فتوکده

تگ های مرتبط

ارسال نظر